9 Temmuz 2021 Cuma

Hayatı çelişkiler ile dolu bir münafık.


 

Hayatı çelişkiler ile dolu bir münafık. Çok değil Daha 1 sene önce sırf tevhid dergisi taraftarlarını kendine çekmek için  Ebu Hanzala hocayı yere göğe sığdıramayan büyük bir alimdir diyen münafık Abdulkadir Polat şimdi Ebu Hanzala hocanın 2019 dan beri değiştiğini iddia ediyor. Kendinden başka herkesi aptal sanan Abdulkadir Polat'ın yalan dolu bir celişkisini sizlere sunuyoruz.



Abdulkadir Polat'ın Mayıs 2020de Ebu Hanzala hoca hakkındaki ses kaydı


Bakın o zaman cihat vardı fasık diyorduk hanzalaya diyor. Cihat dediği IŞİD’in var olduğu zamanlar. Yani ebu hanzala cihadı desteklemiyor bu yüzden fasıktır diyordu. Millete örgütçü diyor ama zamanında örgütçülük yapmadığı için ebu hanzala fasık diyordu. 

Bir de ses kaydında diyor ki “bugün cihat yok ALLAHA HAMDOLSUN”. 

Bize örgütçü iftirası atan münafık, desteklediği örgütü desteklemediği için ebu hanzalaya fasık dediğini unutmasın. Bu ses kayıtları biz de ki arşivin sadece az bir kısmıdır. Devamı yarından sonra yavaş yavaş gelmeye başlayacaktır Allah ın izniyle. 


Bakın düşünün ki cihat olmadığı için Allah a hamd edecek kadar seviniyor. 

Bu ses kaydı 2020 Mayıs ayına aittir. Düşünün arkadaşlar düşünün ve görün. Allah svt herkese akıl nimeti vermiş.

Abdulşeytanın bu acemeliğini elbette onun aptal aklına bağlıyor ve şaşırmıyoruz. Şaşırdığımız şey insanların buna akidesini emanet ederken akıllarını çekmecede unutmalarıdır.




Ses kaydının Mayıs 2020'ye ait olduğunun delili

2 yorum:

  1. yorum yazmadan geçemiycem hanzala kobenideki askerlerimize işgalci diyebilecek kadar gereksiz bir insan bugun cihad adı altında pek çok insanı ölüme sürüklediniz madem cihada inanıyorsunuz devletin gözetiminde myanmara , doğu türkistana yada devletimizin desteklediği öso ya katılın , bu adam hanzalyı da reddetmiş bakın arkadaşlar her insan hata yapar bende eskiden müşriktim töbe ettim şimdi eskiden böyledim diye beni tekfir mi edeceksiniz vallahi çok büyük vebal alırısınız. insanları geçmişi ile yargılamak kimsenin haddine değil, ben salih bayuncugu gunahım kadar sevmem onu sevmek farz değildir, düşünceleri hep hastalıklı tek taraf oldugum kısmı tarikatlar hakkında söylediği mam nezman askerimize dil uzattı , onun iyi ve kötü hiç birşeyini takip etmedim ALLAH a hamd olsun asıl cihad ilim ile verilen cihaddır devletimiz zaten gerektşiği yerde gerekli yerlerde mevcut siz insanları tarikatların elinden alın devlete desatek olun ve yevhid gençleri kurunki rabbimizin dini olan islam güçlensin...

    YanıtlaSil
  2. Ben şok bu adamı böyle bilmiyordum kesinlikle

    YanıtlaSil