16 Temmuz 2021 Cuma

Abdulkadir Polatın mağdur ettiği bayandan itiraflar

 

















7 yorum:

  1. Vallahi Eğer bunu görmeseydim okumadaydım bu adam Allahsız ama iyi bir müslüman dermeye devam ederdim Bu Ahlaksız Adamı Yakalayıp dövmek lazım

    YanıtlaSil
  2. BUNU AHIRETE NELER BEKLIYOR!
    UNUN ICIN ICIM RAHAT.BÖYLRLERI
    EBU LEYPE KOMSU OLMASINI UMUYORUM.

    YanıtlaSil
  3. taşı önce en temiz olan atsın , ne yani erkek suçluda onu tanıştırmak isteyen kişiler çok mu temiz ya siz iyimisiniz ona bakarsanız buşekilde munafık olunuyorsa türkiyede müslüman yok herkes çıplak herkes karı kıza bakıyor, ayrıca bu kadıın anlattığı dogru ise neden hatırlamıyorum diyor olabilirdi diyor hafizası zayfsa neden yazılanları kayırt altına almıyor neden mahkemeye sunmuyor, yapmayın, sen hamd ettiğin bir olaydan kurtuluyorsun ve en önemli ayrıtntılarda hatırlamıyorum diyorsun , bide bir sözünde tam ayagım kayacaktı diyro yani polat gelmese başkalrı ile çok rahat gönül ilişjkisi yasayacaktı, yani polat önüne çıktı bu zaman zarfında oylandı ve şimdiki eşi ile tanışmaya vesile oldu, sizin şer bildiğiniz de iyilik , iyilik bildiğinizde şer vardır... buna göre hareket edip buna göre yargılayın.... selametle

    YanıtlaSil
  4. yav kızlar, eğer biriyle gerçekten evlenmek istiyorsanız bile evlenmek istediğiniz kişiyle internet olsun, telefon olsun ya da biryerlerde buluşarak olsun görüşmeniz doğru değil. evleneceğiniz kişiyi önce ailenize bildireceksiniz konuşmanız gereken şeyler varsa ailelerinizin müsadesiyle erkeğin size terbiyesizlik etmesine imkan vermeyecek şekilde yapmanız gerekir. ulan bir de bunu müslümanlık diye yapıyorsunuz ya şu adam müslümanmış görüşmeye gideyim. sırf bu ahlaktan yoksun müslümanlık anlayışınız yüzünden yıllardır müslüman kılıklılardan gıcık kaptım durdum.
    abdülkadire gelince bu bir hafta vidyolarını izledim güzel anlatıyor du ama örtünme ile ilgili 1 saatlik vidyosunda pot kırdı bana göre, kusur bulduğum yerde aynı bu konu kadın erkekle konuşabilirmiş. afedersiniz ama bir kadını kandırmak için zaten ağzın iyi laf yapmalı çapkınlık usüllerini biliyoruz. alışverişte konuşurken bile gerektiği kadar kelime ağzından çıkar. kelimenin fazlası bile şeytana yol açıyor. dünyayı biliyorum kimse bana bunda ne zarar var demesin.
    tevhid hanem kanalının adı geçince bir de bu kanala yöneldim polat konusunda iyice ikna oldum. artık polatın vidyolarını izlemem

    YanıtlaSil
  5. Bu adam narsist net!

    YanıtlaSil